O czym ten blog?

Witajcie na moim blogu. Bardzo się cieszę, że tu jesteście :)
Piszę tu głównie o tym co kocham - o przyrodzie, o sztuce projektowania ogrodów, o swoich pasjach i inspiracjach. Chętnie też dzielę się swoimi spostrzeżeniami oraz zamiłowaniem do tworzenia. Mam nadzieję, że będziecie się u mnie czuli jak w pięknym ogrodzie w ciepłe letnie popołudnie. Zapraszam do oglądania, czytania i komentowania :)




środa, 12 grudnia 2012

Świąteczne kreowanie

Pozwoliłam sobie zapodać Wam zdjęcie kartek świątecznych które dzisiaj zrobiłam. Lubię to w Świętach. Można tworzyć i tworzyć, a wszystko co w temacie wprowadza w domu miły nastrój:) Do zrobienia kartek użyłam bloku technicznego kolorowego, farb plakatowych w tubkach, brokatu i ozdobnych gwiazdek.

Niedługo też  upiekę pierniczki. Nie mogę się tego doczekać, a z procesu pieczenia pierniczków najbardziej lubię lukrowanie i ozdabianie:> Boję się tylko że upieczenie ich będzie skutkowało zapoczątkowaniem "Diety Św. Mikołaja", czyli namiętnego podjadania ciastek i popijania mlekiem. Brzuch też staje się od tego jak u Mikołaja - uwierzcie mi;)

  

Ostatnio robiłam także świeczki z połówek mandarynek z goździkami. Muszę Wam powiedzieć, że przepięknie pachną, trzeba tylko uważać, żeby goździki nie znajdowały się zbyt blisko knota, bo mogą się spalić;) Te na zdjęciu są odrobinkę podeschnięte, więc nie zrażajcie się. Świeże wyglądają lepiej, ale i te i te pachną wspaniale po zapaleniu:)


Mam nadzieję że zainspirowałam Was nieco do przedświątecznego tworzenia. Nie mogę się opędzić od natrętnych myśli pt: "Stwórz coś ładnego, kolorowego, namaluj, ulep, wykreuj" więc chętnie się tym z Wami podzielę:) Życzę Wam inspirujących przedświątecznych (i nie tylko) pomysłów  i zadowolenia z siebie po stworzeniu czegoś cudownego:)

2 komentarze:

  1. Przepiękne kartki. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh stop you... :p A tak poważnie to ja po prostu strasznie lubię robić takie rzeczy. Wiesz, drobne prace plastyczne. Rysowanie, malowanie, naklejanie, jakieś inne dłubaniny. To bardzo odpręża i wprawia w dobry humor:)

      Usuń