O czym ten blog?

Witajcie na moim blogu. Bardzo się cieszę, że tu jesteście :)
Piszę tu głównie o tym co kocham - o przyrodzie, o sztuce projektowania ogrodów, o swoich pasjach i inspiracjach. Chętnie też dzielę się swoimi spostrzeżeniami oraz zamiłowaniem do tworzenia. Mam nadzieję, że będziecie się u mnie czuli jak w pięknym ogrodzie w ciepłe letnie popołudnie. Zapraszam do oglądania, czytania i komentowania :)




sobota, 22 września 2012

Dzikus Odsłona II

Pamiętacie "Dzikusa", o którym pisałam jakiś czas temu? Jeśli nie, to pozwolę sobie przypomnieć, że dzikusem była rozbita doniczka, w której zasadziłam dzikie rośliny, którym pozwoliłam swobodnie rosnąć. Obecnie dzikus przeszedł metamorfozę w zadrzewienie. Posadziłam dwa maleńkie iglaczki, które zapewne z czasem przesadzę do większej doniczki. Dodałam również zwierzątka, aby było bardziej "leśnie":) Całość ma po prostu cieszyć oczy. W tle znajdują się pozostałości po dożynkach - dynie, ogórki, patisony i inne. Tak wiem. Jako tło byłaby lepsza leśna fototapeta. Niestety takowej nie posiadam. Tak czy inaczej zapraszam do oglądania i komentowania:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz