O czym ten blog?

Witajcie na moim blogu. Bardzo się cieszę, że tu jesteście :)
Piszę tu głównie o tym co kocham - o przyrodzie, o sztuce projektowania ogrodów, o swoich pasjach i inspiracjach. Chętnie też dzielę się swoimi spostrzeżeniami oraz zamiłowaniem do tworzenia. Mam nadzieję, że będziecie się u mnie czuli jak w pięknym ogrodzie w ciepłe letnie popołudnie. Zapraszam do oglądania, czytania i komentowania :)




niedziela, 5 sierpnia 2012

Niezwykłe chmury nad Gryficami - 31.07.12

Witam po dłuższej przerwie:) Dziś prezentuję Wam zdjęcia, które zrobiłam niedawno, jednak nie miałam czasu, ani miejsca (wyjazd), aby je zamieścić. Przedstawiają one chmurki. Po prostu delikatne letnie obłoczki, które z powodu chwiejnej aury pogodowej widuję coraz rzadziej. Chciałabym, aby taka pogoda, utrzymywała się częściej. Jeżeli mojego bloga czytuję ktoś odpowiedzialny za pogodę to niech wie, że ja i wielu czytujących mojego bloga życzyłoby sobie pięknej pogody przynajmniej do końca sierpnia.  Jeżeli nie da rady częściej, to chociaż w weekendy. W dni robocze może sobie ewentualnie padać;)

 
 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz