O czym ten blog?

Witajcie na moim blogu. Bardzo się cieszę, że tu jesteście :)
Piszę tu głównie o tym co kocham - o przyrodzie, o sztuce projektowania ogrodów, o swoich pasjach i inspiracjach. Chętnie też dzielę się swoimi spostrzeżeniami oraz zamiłowaniem do tworzenia. Mam nadzieję, że będziecie się u mnie czuli jak w pięknym ogrodzie w ciepłe letnie popołudnie. Zapraszam do oglądania, czytania i komentowania :)




poniedziałek, 18 czerwca 2012

Dzikus

 Proszę Państwa oto Dzikus. Dzikus to forma ogródka umiejscowionego w byle czym i zawierającego jakieś dzikie coś. Mój zawiera się w potłuczonej ceramicznej doniczce,  którą żal mi było wyrzucić i w swym składzie zawiera mieszankę traw, berberys, niezapominajkę, rozchodnik, miętę i oregano. Aha, jeszcze mech. Z elementów małej architektury - kamyk, kawałek kory i spróchniałe gałęzie. Dzikus właściwie troszczy się o siebie sam. Należy podlewać, kiedy zrobi mu się sucho i przycinać, kiedy się za bardzo rozrośnie. Hoduję Dzikusa już od jakiegoś czasu, ale pokazuję go światu dlatego iż było całkiem niezłe światło. Oczywiście mój kot Bonifacy poczuł się zazdrosny i ochoczo wbił się w kadr:)



 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz