O czym ten blog?

Witajcie na moim blogu. Bardzo się cieszę, że tu jesteście :)
Piszę tu głównie o tym co kocham - o przyrodzie, o sztuce projektowania ogrodów, o swoich pasjach i inspiracjach. Chętnie też dzielę się swoimi spostrzeżeniami oraz zamiłowaniem do tworzenia. Mam nadzieję, że będziecie się u mnie czuli jak w pięknym ogrodzie w ciepłe letnie popołudnie. Zapraszam do oglądania, czytania i komentowania :)




poniedziałek, 21 maja 2012

Moje stopy!

Ałaaaa...zdarłam sobie stopy. Trzeba być skrajnie nieodpowiedzialnym, żeby na dłuższą trasę spacerowo-krajoznawczą ubierać buty, które miało się na nogach przez niecałe dwie godziny. Nie mam co na stópki włożyć. Musze kupić porządne buty jako wyposażenie podstawowe. I bezapelacyjnie NA PŁASKIEJ PODESZWIE!!!

Od stóp zaczęłam, bo mnie bolą, ale już przechodzę do sedna. Oglądałam dziś ogródek, który mam zamiar zaprojektować. Uroczy cichy zakątek z poddaszem i ceglanym murem na końcu. Oczami wyobraźni widzę tam ogródek angielski z mnóstwem bylin i króciutko przystrzyżonym trawniczkiem. Już nie mogę się doczekać, aby zacząć projektować ten maleńki raj na Ziemi!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz