O czym ten blog?

Witajcie na moim blogu. Bardzo się cieszę, że tu jesteście :)
Piszę tu głównie o tym co kocham - o przyrodzie, o sztuce projektowania ogrodów, o swoich pasjach i inspiracjach. Chętnie też dzielę się swoimi spostrzeżeniami oraz zamiłowaniem do tworzenia. Mam nadzieję, że będziecie się u mnie czuli jak w pięknym ogrodzie w ciepłe letnie popołudnie. Zapraszam do oglądania, czytania i komentowania :)




wtorek, 3 września 2013

Po długiej przerwie...

Witajcie!
Na wstępie przepraszam, za tak długą przerwę w pisaniu! Moje przemyślenia zamiast lądować na blogu lądowały w mojej głowie. Nie mniej jednak postaram się wrzucić wszystko co chodziło mi po głowie przez ostatnich kilka miesięcy... A póki co...lato się kończy i mimo, że człowiek depresyjnie myśli już o zimie jest to bardzo piękny czas. Kwitną rudbekie, floksy, nawłocie, zaczynają się astry i chryzantemy, a na drzewach i krzewach rumienią się dekoracyjne owoce... Nie pozostaje nam nic innego jak cieszyć się tym co wokół, oraz wspominać piękne letnie dni :)



1 komentarz:

  1. Witaj! Fajnie, że znów tu jesteś! A lato jeszcze wróci :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń