O czym ten blog?

Witajcie na moim blogu. Bardzo się cieszę, że tu jesteście :)
Piszę tu głównie o tym co kocham - o przyrodzie, o sztuce projektowania ogrodów, o swoich pasjach i inspiracjach. Chętnie też dzielę się swoimi spostrzeżeniami oraz zamiłowaniem do tworzenia. Mam nadzieję, że będziecie się u mnie czuli jak w pięknym ogrodzie w ciepłe letnie popołudnie. Zapraszam do oglądania, czytania i komentowania :)




czwartek, 12 września 2013

Dostałam pracę :)

Ludzie! Dostałam pracę! Wreszcie po ponad pół roku poszukiwań! I to nie byle jaką pracę, tylko dokładnie taką o jakiej marzyłam. Nadal nie mogę w to uwierzyć, ale wszystko jest dokładnie tak jak chciałam. Moja praca polegać będzie głównie na pielęgnacji drzew i krzewów w terenach zieleni. Do tego dochodzi utrzymanie porządku w szkółce roślin ozdobnych. Być może z czasem zakres moich obowiązków jeszcze się poszerzy, ale póki co jestem na początku swojej przygody ze szkółką z prawdziwego zdarzenia.

Po pierwszych dniach mam ogromne zakwasy. Wręcz ledwie wstaję z krzesła, nie mówiąc już o jakichkolwiek zajęciach domowych. Praca jest fizyczna i do lekkich nie należy, a jednak nieopisana radość, że wreszcie mam w garści to o czym marzyłam daje mi siłę i energię do dalszych działań. Mam nadzieję, że ten entuzjazm mnie nie opuści ;)

Myślę o moim nowym zajęciu także jako o cennym doświadczeniu zawodowym. Jaki byłby ze mnie architekt krajobrazu, gdybym kreśliła jedynie na papierze kółka i kreski, a tak naprawde nie miała styczności z prawdziwymi roślinami? Za przeproszeniem dupa, a nie architekt.
Dlatego tak ważne jest dla mnie nauczyć się jak postępować z roślinami, jak je pielęgnować, jak sprawić, by pięknie prezentowały się w ogrodach klientów i tak zwyczajnie i naturalnie sprawiały radość ludziom, którzy na nie patrzą.
Wiem napewno, że będę chłonąć wiedzę jak gąbką i wykorzystywać ją najlepiej jak umiem, choć wiem także, że bez potknięć i porażek się nie obejdzie. Ale nie zamierzam się nimi specjalnie przejmować, bo to wielkie szczęście i ogromna przyjemność, kiedy Twoja praca pokrywa się z tym co kochasz.

4 komentarze:

  1. Gratulacje! No wspaniała informacja! Pozdrowienia. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze gratuluję i cieszę się, że Ty się cieszysz :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Wam za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń